שיתוף פעולה עם דאטה קאמפ

30 minutes free Consultation

Learn how to automate manual processes

בשנת 2021, טוב-טק יצאה לדרך בשיתוף פעולה עם DataCamp Donates, תוכנית פילנתרופית המעניקה הכשרה מקצועית בתחום מדעי הנתונים לאנשים עם מוגבלות.

השיתוף פעולה הזה היה בעל חשיבות רבה עבורנו, והוא תרם רבות להצלחת התוכנית שלנו.

איך זה עזר לנו?

  • העניק גישה לחינוך איכותי: DataCamp מציעה מגוון קורסים מקיפים ומקצועיים בתחום מדעי הנתונים. שיתוף הפעולה איפשר לנו לספק לחניכים שלנו גישה לחינוך איכותי זה, גם אם הם לא היו יכולים להרשות לעצמם אותו.
  • אפשר למידה מותאמת אישית: DataCamp מציעה מערכת למידה מותאמת אישית, המאפשרת לכל חניך ללמוד בקצב שלו ובאופן המותאם לצרכיו. שיתוף הפעולה אפשר לנו להעניק לחניכים שלנו חווית למידה מותאמת אישית, שתסייע להם למצות את הפוטנציאל שלהם.
  • העניק כלים להצלחה בתעסוקה: DataCamp מציעה קורסים המכסים נושאים נדרשים בתעשיית ההייטק, כמו למידת מכונה, בינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית. שיתוף הפעולה איפשר לנו לספק לחניכים שלנו את הכלים הדרושים להם להצליח בתעסוקה.

תוצאות התוכנית

תוצאות התוכנית היו מעודדות מאוד. במהלך השנה הראשונה של השיתוף פעולה, נרשמו לתוכנית של טוב-טק כ-30 חניכים עם מוגבלות. מתוכם, כ-18 חניכים סיימו את התוכנית בהצלחה.

החניכים שסיימו את התוכנית דיווחו על שיפור משמעותי בידע ובכישורים שלהם בתחום מדעי הנתונים. הם גם דיווחו על עלייה בביטחון העצמי שלהם ובתחושת היכולת שלהם להשתלב בתעשיית ההייטק.


שיתוף של אחד המשתתפים בתוכנית:

הכרתי את Data Camp כשהתחלתי את קורס הדאטה אנליסט בשנה שעברה. צללתי לתוך תהליך לימוד משולב ומובנה היטב. למדתי את הנושאים העיקריים של ניתוח נתונים מאפס: פייתון מתקדם, עיבוד נתונים, SQL, ויזואליזציה, נושאים בלמידת מכונה וסטטיסטיקה. עלייה הדרגתית ברמת הקושי מאפשרת למידה גמישה ומותאמת שהייתה אופטימלית עבורי. כישורים וידע אלה נתנו לי את ההזדמנות להשיג עבודה בראשונה כאנליסט נתונים, שהיא התחלה מעולה לקריירה. יתר על כן, הלמידה העצמית שלי עם Datacamp לא נעצרה ואני ממשיך ללמוד קורסים חדשים כדי לגדול בידע ובכישורים.

סיכום

שיתוף הפעולה עם DataCamp Donates היה נדבך חשוב בהצלחת התוכנית של טוב-טק. הוא אפשר לנו לספק לחניכים שלנו חינוך איכותי, מותאמת אישית ומועיל להצלחה בתעסוקה.

אנו מודים ל-DataCamp על שיתוף הפעולה, ועל הסיוע שהם מעניקים לנו להעניק הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלות להצליח בהייטק.

Accelerate Your Career with Our Data and AI Course - Enroll Today

Transform your career with our immersive data and AI course. Acquire practical skills, learn from industry leaders, and open doors to new opportunities in this dynamic field. Secure your spot now and embark on a journey towards success

More From My Blog

30 minutes free Consultation

Ready to revolutionize your career? Schedule a consultation meeting today and discover how our immersive data and AI course can equip you with the skills, knowledge, and industry insights you need to succeed.
דילוג לתוכן